sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Eka baarireissu

Noniin... Nyt on käyty ekaa kertaa baarissa. En varmaan lähde toiste. Baaari itse oli ihan loisto paikka, mahtava goottiluola ja tykkäsin sisustuksesta ja muutenkin ja mahtavat musiikit. Ei vaan ole minun juttu. En mä jaksa. Eilen siis olin kotona jo joskus ennen puoltayötä.
Kivempaa oli istua kaverin luona, kun aloiteltiin iltaa. Koko illan aikana siis join kaverilla alle puolet pienestä siideri tölkistä ja kaverin tekemän likööri-jaffa drinkin. Baarissa vain kokista Oli ihan hyvää, mut taidan jatkossa juoda vaan sitä kokista. Oon elänyt 18 vuotta ilman alkoholia, ei tää maaginen täysi-ikäisyys nyt muuta tätä suuntaan tai toiseen, mutta tulipahan kokeiltua.

Sisältää tuotesijoittelua

Tukka!


Lucas, kaverin kissa.

Oon mä taas maalannutkin. 
The Coop. 
Oon oikeesti tyytyväinen tähän. Alice ei ole se kaikkein helpoin piirrettävä. Tänään suku oli käymässä isänpäivän kunniaksi ja näkivät tän. Veli tunnisti kuka tää on, muut arvaili et "Johnny Depp?" "Slash?" "Ville Valo?" Juu Valo ei todellakaan päädy meikän maalauksiin...Veljen todettua tämän Alice Cooperiksi alkoi ihmettely "Eikö se oo jo 87? MIKSI nää SIITÄ tykkäät." Ei, ei ole 87. 64 vasta. Tykkään, koska pirun hyvä artisti ja mielestäni mun ei tarvi sitä kellekkään perustella miksi tykkään ja kenestä tykkään.

1 kommentti: