keskiviikko 4. tammikuuta 2023

Hei vaan pitkästä aikaa

Oho, tässähän on vierähtänyt jo hyvä tovi. Lähes vuosi. Niin se aika menee, kun eksyy töihin. 😬 Instan puolella seuraavat tietävätkin, että olen tehnyt viimeisen vuoden paljon open sijaisuuksia samalla, kun olen opiskellut. Ja tietysti tilausneuleita. Ja gradua. Viime keväänä päätoimitin Rattoradiota, enkä ehtinyt oikein päivitellä tänne enää keväällä mitään. Kesällä ei ollut oikeastaan mitään sanottavaa. Olin kotona ja kirjoitin esseitä enkä oikeastaan poistunut kuin kauppaan. Syksyllä olenkin ollut töissä ja koettanut rämpiä opintoja eteenpäin samalla. Nyt aloitin sellaisen projektin, että oksat pois. Iltapuku viidessä viikossa. Haluan dokumentoida sen vaiheet tännekin. Kyseessä on siis Armoniasta tehty puku helmikoristein. Puikot muistuttavat enemmän hammastikkuja... Lisänä tähän teen edelleen sitä gradua ja opiskelen. Valmistuminen olisi edessä huhtikuussa. Palaan pian päivittelemään kuvia, kunhan se on siinä vaiheessa, että kehtaan laittaa nettiin sovitus kuvan. Muissa asioissa: ostin joulukuussa juoksumaton ja ylitin viime vuoden lupaukseni tehdä 4 jämälankatyötä. Tein niitä 7 ja lankakoppa keveni kolmisen kiloa. 😁 Muuten minä olen ollut lähinnä töissä. Alkaa vähitellen tulla rutiinia opettamiseen, kun olen saanut tehdä sitä ilahduttavan paljon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti