maanantai 17. syyskuuta 2012

En ala!

En oikeasti osaa sanoa muuta kuin voi helvetti! Mun käsi särkee ihan sikana ja on turvoksissa jo toista päivää. Ei tässä muuten mitään, mutta se on oikea käsi ja olen oikea kätinen. Arvatkaa vain, onko mulla yo-kokeet tällä viikolla?! Ei voi olla todellista et just nyt. Hyvä kirjoittaa peukalo oikeastaan kokonaan pois pelistä.
En kyllä todellakaan uskalla mennä lääkäriin kuuleen jotain "Hiusmurtuma" "Venähdys" "Pidä täydessä levossa nyt" tuomioita. Ei mulla ole aikaa lepuuttaa tätä tällä viikolla eikä kyllä seuraavallakaan ennen keskiviikkoa. Eikä oikeestaan senkään jälkeen, joulun jälkeen vois hetken ehtiä. Tai oikeestaan sekin riippuu miten kun penkkaripuku etenee... Eli ei, en mä ehdi pitää tätä levossa vaikka mieli kyllä oikeesti jopa tekis. Mulla on deadlineja!
Joo... Tän illan angstipurkaus päättyy tähän ja kaadun kohta sänkyyn.

Mut sitä ennen. TADAA! Karvalakki! Me likes :3 Ja äiti tekee mulle villahousut ja mahdollisesti myös huopatossut ^^ eli: Winter, bring it on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti