sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Omnomnom


Käsi vihoittelee vieläkin, eikä oikein siis voi tehdä käsitöitä. Kokeilin perjantaina virkata taas ihan vähän, yhden 9 kerroksisen pienen lappusen, mut se oli virhe ja nyt leipoessa kipeytyi entisestään vatkatessa. Taas siis siteessä pari päivää. Mun pitäs opetella pitää se side tässä kädessä niine it ulis vahingossakaan tehtyä mitään! Mutta tosiaan. Leivoin munkkeja ekaa kertaa ikinä ihan itse, alusta asti, äiti vaan vähän neuvoi välillä. Tuli muuten hyviä. Voisin huomenissa kirjotella reseptiä tänne :)


Olen myös jatkanut tuolla aiemmin ollutta maalausta. Siihen lisääntyi tänään sävytyksiä lumeen, kettu ilman yksityiskohtia ja revontulet


Vielä pitäis lisäillä kettuun yksityiskohtaa ja tähtiä taivaalle. Sitten kai tuo alkais olla valmis. 

Mun ystävä teki ihanan kuvanmuokkauksen ja muutti mut vampyyriksi. Kuvassa myös nää muutama rasta, mitä mulla on päässä. Kiitos rakas ihan kauheasti, jos satut lukee tätä. Oot niin taitava <3


Ei mulla muuta. Haltiapolku vaikenee yöksi ja vetäytyy kärsimään migreenistä sängyn pohjalle. Öitä!




1 kommentti:

  1. Oi munkkeja... mulle kaks !!!!
    Hyvin olet onnistunut, näyttää niin herkullisilta :)
    Voi kurjaa, tuo migreeni, toivottavasti yöunet auttoivat !!
    Kivan näköinen kuva, ja tuollaiset rastat sopii sulle !

    VastaaPoista