perjantai 7. helmikuuta 2014

Syvän violettia

Kyllä! Mä kävin katsomassa hevipumppu Deep Purplea viime lauantaina Ouluhallissa. Sain tungettua itteni taas kerran eturiviin. Tästä lyhyydestä on se hyöty, että mä pääsen keikoilla tosi eteen kun pitemmät päästää mut eteensä kun mun yli näkee ihan helposti. Oon siis vain vajaa 152cm.

Keikan jälkeen olen sairastanut ahkerasti vatsatautia, joten päivitys venyi tähän. 

Olihan ne kaverit kovassa vedossa.  Musta tuntuu, että ne EHKÄ on nähneet soittimia ennenkin. Pianisti veti soolossaan Finlandiaa ja Für Eliseä. Laulaja Ian Gillanilla oli ääni kunnossa ja huumorintaju kohdillaan, paidan teksti Too late to die young (Liian myöhäistä kuolla nuorena) mielestäni todistaa sen. Oli upeaa nähdä yksi metallin kuuluisimmista äänistä livenä, Gillan on ollut myös esim. Black Sabbathissa.

Jaksoivat soittaa paria minuuttia vaille kaksi tuntia, mutta mikäs siinä, materiaalia riittää. Keikka kattoi uuden What now?! -levyn biisejä ja hittejä kuten Smoke on the water.

Pitemmittä puheitta

1 kommentti: