keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Aijaijaijai

Kävin eilen kuntosalilla. Mun jalat ja alaselkä on ihan jumissa. Äsken oli aika tuskaisaa koetaa päästä tähän sängylle istumaan. Ja musakoulun portaat oli ehkä velä kauheammat.

Mutta valitus sikseen! Me saatiin vierekkäiset paikat sille Tarja keikalle toukokuussa! Jes! Enää 16 viikkoa ja oon taas murun kainalossa. Ja siitä seuraavalla viikolla musta tulee (toivottavasti) ylioppilas ja murunen tulee kylään taas <3 Mulla on ihan hirveä ikävä Hennaa ja Tarjaa.

Näissä merkeissä nähtiin viimeksi

Mun ihanat :)


En tiiä, onko Tarjalla aikaa tapaamiseen siellä Helsingissä, mut ihan sama. Mulle tärkeintä on et saan olla siellä parhaan ystäväni kanssa ja nään Tarjan jo ennen joulukuuta. Nimmareitakin on 11, että ei oo silleen "pakko saaha nimmari!" tilanne. :D 
Näin nuo kaksi viimeksi jotain puolitoista kuukautta sitten ja on jo nyt ihan kauhea ikävä.  Tässä on nyt 16 viikkoa liikaa tuohon keikkaan...

Nyt mä taian mennä nukkumaan. Meinasin nukahtaa kokeessa tänään ja väsyttää ihan kauheasti. Jännitin eilen sitä koetta sen verran, että nukahdin yhden jälkeen ja heräsin ennen viittä. Huomenna ois kuviksen arvostelu näistä seuraavista töistä. En odota huippu arvosanaa, koska olin aika lailla eri mieltä open kanssa asioista...


Palaan huomenna asiaan kertomaan kuin kävi.

Nyt unten maille kun olo on tämä 



1 kommentti:

  1. Se on kyllä mukavaa, kun on jotain huippua mitä odotella!!! Toivottavasti se sun ope nyt tajuaa, että nuohan on oikeesti hienoja maalauksia!!!

    VastaaPoista