torstai 31. tammikuuta 2013

Ei suju

Mun laihdutus ei etene! Mittasin äsken vatsanympäryksen, reidet ja käsivarren, että osaan seurata vähän miten paljon oikeastaan laihdun... Tiedänn, että oon laihduttanut vasta muutaman viikon, mutta tuntuu että missään ei näy mitään. Salilla jaksan jo vähän isommilla painoilla, mutta that's it. Muuta kehitystä en näe. Kävin äsken puntarilla suihkun jälkeen, se näyttä 54.6 (oon syönyt tänään kunnolla, että se ei kerro ihan totuutta) mutta se näyttää enemmän kuin aloittaessa.

Nyt alan tähän ihan kunnolla, en vain käy kerran viikossa salilla ja istu loppuviikkoa paikallani. Luovuin äsken limsasta ja karkeista luovun kunhan tuo suklaalevyn loppu on tuhottu. Mulla on vähän sitä ongelmaa, voin myöntää, että mulla menee aina vähän äärimmäisyyksiin ja saatan tulla lähes pakkomielteiseksi jostakin asiasta. Lupasin äsken Hennalle pitäväni laihdutukseni terveenä ja Henna lupasi potkia perseelle jos tämä menee epäterveeksi ja pakkomielteiseksi.

Tänään ehdin vielä maalata muuten tämän. Ope sanoi kaikista töistäni vain, että osaan maalata ja ihan kivoja joo... :D


3 kommenttia:

  1. Apua kui pitkä oot jos toi 44kg on ''paljon''

    VastaaPoista
  2. Voi ystävä hyvä. Ei se nyt heti näy..... mutta sitten kun alkaa pudota, niin saattaa olla vauhtia.
    Liikuntaa... liikuntaaa..... :)

    Et saa antaa periksi siinä huivissa, kyllä se siitä. Joudun minäkin usein purkaamaan !!!

    VastaaPoista
  3. Sitkeyttä, sitä tarvitaan laihdutuksessa, ja muista että salilla käyminen/kuntoilu lisää lihasmassaa.
    Eikä siulla ole liikaa painoa.

    VastaaPoista