sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Kampausta

Testasin tänään kampausta, jota ajattelin penkkareihin. Ihan hyvä omasta mielestäni, kun ottaa huomioon että hahmon kampaus leffoissa on tehty peruukkiin ammattilaisten toimesta. Mun versio numero yksi näyttää tältä.




Pitää vielä k oettaa etuhiukset krepattuina tätä. Ja ostaa jotain klipsuja, että saa tuon kampauksen isommaksi, nyt on vain normaaleilla pinneillä kiinnitettynä tuo kasa.

Alkuperäinen 


Tilasin itselleni muuten eilen tuollaisen kaulakorun joka Bellan kaulassa roikkuu.  Tässä vielä isompi kuva



Tuon näyttelijän tyyli on ihan mahtava muutenkin. Helana Bonham Carter on mun tyyli ikoni. Se tyyli on vain niin... omaperäinen. Rikkoo rajat. Esim. punaiselle matolle hän on kävellyt toisessa jalassa pinkki kenkä ja toisessa vihreä :D Hältä olen oppinut, ett on ihan ok olla sulautumatta massaan ja näyttää just siltä, kun haluaa. 

Sanokaa mulle yksikin toinen julkkis, joka poistuu kotoaan näyttäen tältä 


Yleensä kaikki, varsinkin naiset, näyttää täysin samalta. 

Ei mulla muuta nyt. Heippa!


2 kommenttia:

  1. Hienoa kun suunnittelet kaiken valmiiksi hyvissä ajoin.
    Varmaan olet sitten esikuvasi näköinen.

    VastaaPoista
  2. Hienoa, että on ihmisiä jotkja uskaltaa olla sulautumatta massaan :) Se on aina piristävää :)

    VastaaPoista