maanantai 28. tammikuuta 2013

Pupujengi

*Järkytys* Enää yo-kokeet jäljellä. Enkö minä ihan just aloittanut lukion! Mihin tästä hävisi kaksi ja puoli vuotta! Viimeinen jakso loppui ja nyt keskiviikosta perjantaihin mulla tän jakson kokeet (kaksi preliä ja kuviksen arvostelu), sitten alkais lukuloma.

Oon innostunut virkkaamaan ugly bunnyja. Punainen roikkuu äidin laukussa, keskimmäinen menee mun laukkuun ja viimeinen meni veljen koiran leluksi. Yksi on taas tekeillä, se matkustaa Etelä-Suomeen koristamaan parhaan ystäväni laukkua.

3 kommenttia:

  1. Hauskoja , tuollainen piristääkin esim. tummaa laukkua, jollainen sinulla arvattavasti on :)

    VastaaPoista
  2. Nuo vaikuttas olevan minun Pojankin mieleen.. Niin alkoi tuossa hyppimään ja pomppimaan kun kuvan näki! :)

    VastaaPoista
  3. Ihania maskotteja.

    Mitä vanhemmaks tuut ni sitä nopeemmin aika rientää:))

    VastaaPoista