sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Lisää tauluja!

Mä en vissiin osaa enää muuta tehdä, kuin maalata. Tässä taas kaksi uutta taulua.
Tämä ensimmäinen meni isälle synttärilahjaksi tuossa viime viikolla. Kettu ja revontulet :)


Tää toinen on vain joku random leijonakuningas taulu jonka maalasin alusta loppuun tänään. Aikaa meni noin neljä tuntia. 

hahmot: Scar, Nala, Kiara, Simba, Timon, Pumba, Kovu.

Huh huh. Mie oon ollut ahkera. Tosin mitään järkevää en ole saanut aikaiseksi koko päivänä.... Tai no, opettelin mä soittamaan tämän kappaleen pianolla The Saga of Jesse Jane
Onneksi mulla on hyvä sävelkorva, sillä opettelin tuon pelkästään korvakuulolta, ilman mitään nuotteja. Joskus tuntuu, että melkein helpompi soittaa ihan vain korvakuulolta ja muistin pohjalta, kuin nuoteista. Osaan siis toki niitäkin lukea hyvin, mutta silti. Jotenkin vain ne melodiat jää päähän tosi helposti ja oikein :) Isä aina välillä jaksaa ihmetelläs itä, kun kuulen biisin suunnilleen kerran ja soitan sen ihan oikein :D

Kauheasti olisi taas ideoita, mutta ei ole pohjia joille maalata! Minun pop art projekti ei etene, ennen kuin saan lisää taulupohjia. Tämä Alice Cooper maalaus on siis osa projektiani. Maalaan muutaman idolini pop taide tyylillä ja muodostan näistä tauluista seinälle yhtenäisen teoksen.

Tässä siis taulu numero yksi keskeneräisenä. Ei ole tuosta mihinlään edennyt, sillä öljyvärit vaativat vähintään viikon kuivuakseen. Tämä saa kaverikseen pari muuta rokkaria.

Eilen oli kivaa. Gootti.net sivuston miitti. Kiitoksia vain kaikille kolmelle synkiölle :) 

Nyt mä lähden nukkumaan, vahdin veljen AD/HD koiraa pari tuntia ja otti voimille :D

1 kommentti:

  1. Sitä pitää tehdä, mikä mukavalta tuntuu. Ja kun sinä osaat maalata, niin , eiku lisää :)

    VastaaPoista