keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Mä mihinkään keikalle päässy

Norwegian kusi kaiken ja jämähdin Ouluun. Vituttaako? Kyllä, ankarasti. 

Oon sitten keikalla olleen kaverini kautta kuunnellut. Soitellut mulle pitkin iltaa ja laittanut tekstiviesti tilannekatsauksia. Isosiskolle skannattiin mun lippu ja meni sitten sijastani. Osti mulle just sieltä pari paitaa lohdutukseksi. Tekis mieli itkeä. Tää on helvetti niiden jäähyväiskiertueen AINOA Suomen keikka!!!! Norwegianin on nyt paras hyvittää tästä jotakin. Ei ehditty edes hankkia lippuja toiselle lennolle, joka lähti hieman ennen sen meidän lennon oletettua lähtöaikaa.

Ei, ne tollot ilmoitti silloin kun koneen piti lähteä,  että "Lol se teidän Helsinkiin menevä kone on Helsingissä rengas puhki". Koetettiin saada lippuja vielä toisille lennoille, mutta kaikki täynnä. Herää vain kysymys: MIKSI ne ei kertoneet aiemmin. Siis ne aivan varmasti tiesi jo aiemmin että se kone on edelleen Helsingissä. Just aiemmin lähti Finnairin kone Helsinkiin puoleksi tyhjänä! Oltais menty sillä jos joku ois kertonut että oikea kone on hajalla. 

Kentällä istui lauma hyvin kiukkuisia rokkareita ja suuri osa, myös minä, lähti tosi pettyneenä kotiin. Ei mulla muuta. Lähden nukkumaan kun ärsyttää niin ettei ajatus kulje. Odotin keikkaa toukokuusta saakka ja nyt yksi vitun lentoyhtiö pilasi kaiken.

2 kommenttia:

  1. Voi kurjaa, ja niin kovasti kun sitä odotit. Ei tässä nyt mitkään sanat lohduta ♥

    VastaaPoista
  2. Äää ihan kauhee tilanne D: Ja hölmöä toimintaa Norwegianilta. En kyllä ite uskaltais luottaa halpalentoyhtiöihin jos on tiukka aikataulu (vielä vähemmän tän sun jutun jälkeen), Lontooseenki mentäessä oli myöhässä keskimäärin tunnin-pari suntaan. Mut osanottoni ;__;

    VastaaPoista