sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Lankaa, lankaa, enemmän lankaa

Tiedättehän sen kalvavan tunteen joka syntyy,  kun lankakorin pohja näkyy? Kun kaivatte kaappeja edes yhden kerän toivossa? Mä tiedän ja etsin tänään vimmatusti lankaa käydessäni kämpälläni. Ja löysinkin sitä! Vähän vajaa _3 Kiloa_ 7 veljestä!

Nyt mä istun täällä onnellisena virnuillen ja suunnittelen kaikkia ihania sukkia. Äiti antoi mulle laatikon jonka saan neuloa täyteen sukkia ja lapasia. Miettikää, mulla on pahvilaatikko, 5 metallista tikkua ja kori lankaa ja oon ihan onnessani asiasta. Vähästä sitä tulee ihminen iloiseksi.  :D

Saalis ja laatikko. Maalaan tuohon päivällä jotakin kivaa. :)

2 kommenttia:

  1. IHANAA, vaikka minulla ei kyllä tulisi sukkia vaan vaatteita.
    Niitä on niin valtavasti valmistunut, etten tiedä miten jaksan syksyllä kotiin kantaa :(

    VastaaPoista