torstai 25. joulukuuta 2014

Luukku 24

Jouluaatto ohi. Enhän mää tänne missään välissä kerennyt päivittää mitään. :D

Olin ollut näemmä kilttinä. Sain viimein ruokalautasia (olen puolitoista vuotta syönyt pieniltä lautasilta, joilta yleensä taidetaan syödä salaattia ja jälkiruokaa), kahdet brittilippu petivaatteet (äiti ja isä oli toisistaan tietämättä ostaneet kumpikin mulle sellaiset :D), brittilippu kaulahuivin, 3 laatikkoa karkkia, Alice Cooperin elämänkerran, avaimenperän, lahjakortin GooglePlay kauppaan ja 2 päivän lipun ensi kesän Qstock festareille Oulun Kuusisaareen. Olen erittäin iloinen.

Lisäksi aloitin siitä ostamastani superihanasta langasta, jonka mainitsin aiemmin, revontulen. Nohevana ensin neuloin ja mietin miksen minä tee näitä useammin. Nyt kun kerrokset pitenee niin muistan miksi. Vaan ei auta, lopputulos on sen arvoinen. On kyllä aika petkuhuiputusta, kun se nätti oranssi ei tahdo tulla esiin vaan on jo pitkästi valkoista ja harmaata.

Kuvat puhukoot puolestaan. :) Joulu Haltiapolulla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti