sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Luukku 22 ja 23

Luukku 22

Koko päivän juoksin johonkin suuntaan ja kotona 10 jälkeen illalla. En voi oikein kertoa missä olin, sillä joululahja shoppausta harrastin ja asianomaiset lukijat voisi keksiä mitä olen hommannut :D Illalla käytiin vielä isosiskon kanssa katsomassa Hobitti. ihan loistava leffa, edelleen. Näin sen nyt toisen kerran.
--------------------------------
Luukku 23

Aaton aatto. On ollut aika hektistä. Viimeistelin kaikki joulu jutut ja pelasin monta tuntia kavereiden kanssa Magic the gatherinigia.  Tässä kuvapäivitys tästä päivästä.

 Viimeistelty  valotaulu. Tuosta ei näy kaikki yksityiskohdat, mutta nuo puput on pöllineet tuon lumiukon nenän ja tuolla lumikinoksen takana on herra Hakkaraisen lakki. Toteuttaa taiteilijan näkemystä tosi hyvin, kun sisko huuteli että tee se ja se sinne! Ja minä pöljä tein. Tuolla ylhäällä on tähtitaivaana 20 lampun valosarja. Bongatkaa kaksi tähtikuviota. OIkeasti tuo on suorassa, kuva vain on vino.

Tällä kasalla lahjon huomenna sukuni. 

Siinä on paketti äidille, isälle, mummulle, siskolle, veljelle ja veljen tyttöystävälle, mun koiralle Nellille, veljen ja sen tyttökaverin koiralle Ransulle. Ransulle on kaksi pakettia, kun ei mahtuneet samaan. 

Nyt mä lähden nukkumaan ja odottamaan huomista. Saa koristella kuusen, syödä kinkkua, katsoa Lumiukon ja Lumiukon jatko-osan. Mä olen tänä vuonna myös puurom keitto vastaava! Harjoittelin pari viikkoa sitten ja se onnistui, eiköhän tästäkin siis tuu hyvä puuro :) Huomenna otan kuvia siitä miltä meillä näyttää jouluisin. Öitä!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti