tiistai 17. joulukuuta 2013

Luukku 17

Vastaus edellisen luukun kysymykseen. Täällä oltiin.

 
Tarja Turusen Sydänten Joulu 2013 kiertue Kokkolan kirkossa. Ensimmäisen biisin puolivälissä olin kaikki padot auki. Milloinhan mä saan ostettua sen vedenkestävän ripsivärin, ei Tarjan konserteista selviä ilman sitä.
 
Se oli taas niin ihanaa. En voi edes kuvailla. Se oli vaan täydellistä. Tarja lauloi melkeinpä kaikki omat suosikkijoululauluni ja se ääni... Ei kellään VOI olla sellaista ääntä. Olen taas vakuuttuneenpi siitä, että Tarja on vähintään enkeli.
 
Keikan jälkeen löysin itseni taas Tarjan halauksesta. Elämäni paras hetki, kun mun suurin idoli tunnistaa mut ja tulee halaamaan ja on oikeasti iloinen siitä, että olin paikalla. Voin rehellisesti sanoa, että harva ihminen on ikinä halannut mua yhtä tiukasti, kuin Tarja tänä iltana. Itse halasin kyllä varmaan vähintään yhtä tiukasti.
 
Annoin Tarjalle lahjaksi villasukat, Fazerin sinistä ja Merkkareita. Tarja vaikutti ihan vilpittömän onnelliselta niistä villasukista.
 
Pitemmittä puheitta, kuvia tästä ihanasta enkelistä.
 




Vasemmalta oikealle Mervi Myllyoja (viulu), Max Lilja (sello), Tarja Turunen (laulu), Ilpo Laspas (urut)

Tarja ja minä <3

Kuvien käyttö ilman lupaa on kielletty! Unauthorized use of these images in forbidden!

4 kommenttia:

  1. Kiva kun pääsit taas Tarjan kainaloon. Nyt on muistelemista vähäksi aikaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä jaksaa taas läpi talven ja seuraavaan tapaamiseen. :)

      Poista
  2. Kyllä oli kirkko täynnä, katsoin kun kävelin ohi eilen illalla. Kiva kun sinulla oli mukava ilta. Minulle nuo konsertit ovat liian kalliita, enkä voi kuin ihailla ikkunasta iltalenkin aikana.
    Hyvää joulua sinulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minun vanhemmat tietää, kuinka paljon Tarja merkitsee mulle ja että tulee aina puolin ja toisin luvattua, että uudelleen nähdään. Saan siis yleensä Tarjalippuni synttäri/joululahjaksi (synttäri on marraskuussa)

      Poista